Onze kernwaarden. Een kompas richting de toekomst

Binnen Simplylogic vinden we het belangrijk om kernwaarden na te leven en deze ook te delen met ons netwerk. Zo schetsen we een helder beeld van onze bedrijfscultuur. Onze mindset. Laten we zien wie we zijn, waarin we geloven en stimuleren we het vertrouwen binnen onze samenwerkingen. Daarnaast helpen kernwaarden om complexe beslissingen simpeler te maken. Vanaf het begin hebben wij de tijd genomen om onze kernwaarden te ontdekken. Ze te herzien, scherp te stellen én op unieke wijze te formuleren. Wat vinden we als team nu écht belangrijk? Welke waarden willen we absoluut iedere dag nastreven? En hoe houden we onze koppen dezelfde kant op?

 

Daar zijn ze dan, drie pijlers om onze koers scherp te houden:

Vertrouwen: een flexibele mindset

De kern van onze klantrelaties, hét startpunt richting hoogwaardige kwaliteit. Vertrouwen betekent voor ons flexibiliteit, we denken altijd oplossingsgericht met onze klant mee. Andersom vragen we om de ruimte te krijgen te doen waar we goed in zijn. Een duurzame software-oplossing ontwikkelen die de werkdag makkelijker én leuker maakt.  Oplossingen die écht het verschil maken.

Pragmatisch: fanatiek en teamgericht denken

Dat zijn we in hart en nieren. We vinden het namelijk belangrijk om fanatiek te denken, en elkaar daarin ook te stimuleren. Zo dagen we elkaar, maar ook onze klant, continu uit om een bepaalde behoefte of vraag te herzien. Wat is er nu écht nodig? Hebben we alle scenario’s bekeken? Binnen ons team zijn we voor elkaar een klankbord en sparringspartner, zo krijgen we altijd de onderste steen boven. Welke oplossing we ook zoeken, het ultieme gebruiksgemak staat voor ons centraal. 

Toegevoegde waarde: het succes van morgen

Wat we binnen Simplylogic interessant vinden is hoe “waarde” ontstaat, en hoe we daar zo efficiënt  mogelijk naartoe kunnen werken. Toegevoegde waarde betekent voor ons dat een organisatie dichter bij hun doelstelling is gekomen. Vanzelfsprekend is het belangrijk dat we vanaf iedere projectstart een concreet beeld hebben van die doelstelling. Een diep inzicht. Tegelijkertijd zijn er uitdagingen die in de weg staan, hier willen we op anticiperen. Een goede gesprekssfeer met de klant zorgt ervoor dat er snel inzicht ontstaat. Dat de vraag achter de vraag wordt beantwoord.  Zo investeren we iedere dag in sterke, transparante klantrelaties. Waarbij de focus altijd ligt op de ontwikkeling van een duurzame oplossing. Eén waarmee onze klant makkelijker complexe beslissingen kan nemen.

Drie kernwaarden, één sterk kompas. Zo werken wij vandaag aan het succes van morgen.